17:52 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ فروش

"خوساز" نرخ محصولات سه گروه را بالا برد
نماد برتر- شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خبر داذ.
افزایش نرخ ۴۱ درصدی هر کپسول "دکپسول"
نماد برتر- شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خبر داد.
برجام و تاثیر آن بر ریالی‌های بورس
نماد برتر- راستا اخبار توافقات که این روز‌ها شاهد تأثیرات آن هستیم، می‌تواند منجر به افزایش قیمت صنایع برجامی شامل گروه‌های خودرویی، بانکی و حمل و نقل شود.
پالایش بندرعباس سوار بر اسب خوش‌بختی!
نماد برتر- نگاهی به میزان درآمدزایی هفتگی این شرکت، حاکی از آن است که این رشد بالغ بر رقمی معادل ۸۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان می‌شود که نسبت به هفته گذشته، ۱۶ درصد رشد درآمدی را می‌توان مشاهده کرد.
طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد "غگلپا" را گرفت
نماد برتر- بیشترین نرخ فروش غگلپا در بهمن‌ماه متعلق به محصول «کره» با ۸۳ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان بود که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به دی ماه به همراه داشت.
دوغ «غگلپا» پرفروش شد!
نماد برتر - مقدار تولید محصولات غگلپا در دی‌ماه برابر با ۲،۲۷۳ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۱،۲۰۳ تن از این محصول به تولید شد.
گندله دست «کگل» را گرفت
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۲،۲۳۵،۳۲۰ تن از محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» به فروش رسید که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش‌یافته بود.
«آریا» موفق در بازار صادراتی
نماد برتر - در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.
تغییرات قیمت دلار طی دو دهه/ رشد ۳۵ برابری
آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که متوسط قیمت فروش دلار در بازار آزاد تهران از ۸۰۰ تومان در سال ۱۳۸۱ به ۲۸ هزار و ۲۹۳ تومان تا پایان آذرماه سال جاری رسیده که در این فاصله، تقریبا ۳۵ برابر شده است.
«سکرد» در رویای تکرار یک عنوان در سال 1400
نماد برتر - شرکت سیمان کردستان با شکستن رکورد صادرات سیمان در ماه، به عنوان صادرکننده برتر استان کردستان در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد و در سال جاری نیز نامزد کسب این عنوان است.
اتفاقات جدید در «پارس»/ درآمدی که صعودی شد!
نماد برتر - بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بود.
صادرات؛ درآمدهای «آریا» را جذاب کرد
نماد برتر - شرکت پلیمر آریا ساسول طی ۳ ماهه گذشته با روند افزایشی درآمد‌ها روبه‌رو بوده و در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات را در مردادماه با مبلغ ۲۵،۷۶۰ میلیارد ریال به دست آورده است.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
تقویت بازار صادراتی «سدور» بدون بورس کالا!
نماد برتر - سیمان درود توانسته است درآمدهای خود را در دو بخش داخلی و صادراتی افزایش دهد.
«خوراکی‌ها»‌ صندوق‌گردان "افق"
عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده "افق" از بخش «خوراکی‌ها» با ۸،۳۹۹ میلیارد ریال بوده و این درآمد حاصل‌شده از فروش ۵۷ میلیون عدد خوراکی بوده و نرخ فروش آن نیز حدود ۱۴۶ هزار ریال اعلام‌شده است.